duminică, 1 noiembrie 2015

Exploatarea tragediei

Mi se pare josnic sa se exploateze o imensa tragedie pentru diverse interese ...
- am văzut apeluri pentru a scoate lumea în strada si a răsturna actuala conducere ... asa și ?
cine ar putea veni la conducere ? avem alt partid pregătit ?
- sper ca PNL sa nu folosească tragedia pentru a-l da jos pe Ponta (nu ca l-as iubi ci din contra) dar mi se pare o meschinărie de nedescris sa fie dat jos în aceasta conjunctura și înlocuit de cineva de la PNL ...
- am văzut exploatarea tragediei pentru a înfiera sărbători sataniste, muzica rock... poporul nostru are o îndelungată tradiție pentru a imita tradiții și obiceiuri străine mai demult erau imitați francezii apoi nemții și acum e rândul americanilor ... nu asta e problema ... Cei care se tem de obiceiuri străine ar trebui sa doar sa încerce promovarea tradițiilor și valorilor românești ... Dar NU sa se interzică ceva ...
asta ar duce la tentația fructului oprit ...
- si nu în ultimul rând am mai văzut si tendința de a transfera întreaga vina pe victime ...ca li se trage de la muzica satanista ... de la nu știu ce ritualuri ... iar adevărații vinovați sa treacă în planul secund ... in acilase mod cum pentru dezastru economiei noastre ar fi de vina alegătorii ...nu escrocii internaționali ...nu politicienii corupți ... nu media manipulatoare ...doar aleatorii !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu