duminică, 8 noiembrie 2015

2015 noua ratie de LIBERTATE de MANIPULARE si de DEZAMAGIRE

Eu mi-am luat in decembrie 89 rația de LIBERTATE de MANIPULARE si de DEZAMĂGIRE
 dar măcar am învățat ceva
Acum este rândul noilor generații sa isi ia RAȚIILE cuvenite
Ma doare sufletul ca nu le pot deschide ochii si sa ii fac sa înțeleagă
 ca același scenariu are mereu același efect.
Niciodată nu am suportat FSN si toti mutanții generați de el !
Niciodată nu mi-a plăcut de Ponta ! si as fi dorit ceva mult mai bun
Spun toate astea ca sa înțelegi exact ce vreau sa spun mai departe
NU cred ca următorul premier se va ridica măcar la înălțimea lui Ponta si nu cred ca va avea performanțele sale economice asa slabe cum au fost ele.
Din punctul meu de vedere este o profunda greseala politica si economica schimbarea lui Ponta inainte de expirarea mandatului
Iar tot dezastrul economic care va urma va fi pus în cârca POPORULUI ...
nu va plângeți de ce a ieșit !
voi ați vrut schimbarea lui Ponta !
of... îmi vine sa vomit de sila !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu